Interimo

Hello all,Since there is less activty in the website I stopped paying the domain name so we changed it to a free one: http://interimo.moninter.net --- Be well all,The Admin aka Defrney ---

You are not connected. Please login or register

recruit???

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 1 of 1]

1 recruit??? on Thu Aug 21, 2008 8:55 pm

olompountalos

avatar
No grade forum noob
Hi !!!
i am olompountalos and i want to join your clan
i am nobless moonlight sentinel 78lvl
with sub necro 75lvl
i am 30 years old
i like pvp and i am active player

i hope playing with you guys and as clanmates...

PS:mail me ingame for invite if you guys want me

ty ^^

View user profile

2 Re: recruit??? on Thu Aug 21, 2008 9:16 pm

LOOOOOOOOL get a new name faggot

View user profile

3 Re: recruit??? on Thu Aug 21, 2008 9:31 pm

KS

avatar
Admin
demon is sooooo predictable >.>

would you consider doing a name change to just "olo" ?

and what's your history on the server? who are you? what clans have you been in?


_________________
Cop: Number 1, step forward.
Hockney: Hand me the keys, you fucking cocksucker.
Cop: Number 2, step forward.
McManus: Give me the fucking keys, you fucking cocksucking motherfucker, aaarrrghh.
Cop: Knock it off. Get back. Number 3, step forward.
Fenster: [laughing] Hand me the keys, you cocksucker.
Cop: In English, please?
Fenster: Excuse me?
Cop: In English.
Fenster: Hand me the fucking keys, you cocksucker, what the fuck?
View user profile

4 Re: recruit??? on Thu Aug 21, 2008 9:32 pm

Aerowyn2

avatar
B grade
Not really familiar with the name. As long as there is no
major drama with other members or dirt it sounds good to me.
If accepted I think you will be known as "Bill" to go with "Bob" (Gkagkounos)

Edit: What Kaiser said^^ a little history or members in clan that might know you would help.

View user profile

5 Re: recruit??? on Thu Aug 21, 2008 9:51 pm

Elizzybeth

avatar
D grade
Oh and where are you from??

View user profile

6 Re: recruit??? on Thu Aug 21, 2008 10:00 pm

Si-BR

avatar
Chifrudo
KS wrote:demon is sooooo predictable >.>

would you consider doing a name change to just "olo" ?

and what's your history on the server? who are you? what clans have you been in?

lol!

OMFG, change name to "olo" was faking nice. Or maybe .i.

Anyway, never heard about u. I think with some ppl puting spies in some clans we need trustfull ppl

For while -1 from me. I dont want see we loosing rep points during the night by Iboks clan Razz

View user profile

7 Re: recruit??? on Fri Aug 22, 2008 12:39 am

olompountalos

avatar
No grade forum noob
first of all i am from greece
this char is in devianne server 2 and 1/2 years now and the only clan
he was in is olympianguards
the real olompountalos has quit the game since christmans
i am his wifes brother and i will play this toon from now on
the question is why i leave the toon from OG`S ???
the answer is that i dont like that OG`S clan was one of the top in server and now most of them are disappeared and they are not like before

So i want to join a serious clan ...

the thing about reputation points do thing this about me
if i join your clan you will see that i am a very trustfull guy
and i dont came to your clan to destroy it...

View user profile

8 Re: recruit??? on Fri Aug 22, 2008 12:46 am

Reijin

avatar
Moderator
I recognized the toon right away. I remember a lot of group v group pvp's against OG with Olopountalos espcially in FotG necro aoe area. We have a few people playing toons that were no theirs and that friends have given them to play, so let us ask CrazyMind about you and if he says you are ok then +1 for invite.


_________________
View user profile

9 Re: recruit??? on Fri Aug 22, 2008 4:19 am

Si-BR

avatar
Chifrudo
If CrazyMind knows u for me is fine. No problem. When i talk about rep point is its not good recruit ppl that we never seem before.

View user profile

10 Re: recruit??? on Fri Aug 22, 2008 6:58 am

Docs

avatar
D grade
change name to PAOK QQ Very Happy

View user profile

11 Re: recruit??? on Sat Aug 23, 2008 5:37 am

Goose

avatar
D grade
If crazy gives +1 then +1 from me also

View user profile

12 Re: recruit??? on Sat Aug 23, 2008 10:32 am

quackerz

avatar
C grade
reijin is a girl and has boobs.

View user profile

13 Re: recruit??? on Sat Aug 23, 2008 8:34 pm

XxHaldirxX

avatar
No grade forum noob
well never heard of ya but if you are active and like pvp and CrazyMind knows ya then everything is cool with me so ill give a + 1 . On those grounds.

View user profile

14 Re: recruit??? on Sun Aug 24, 2008 1:51 am

Jojje

avatar
B grade
cool guy

View user profile

15 Re: recruit??? on Sun Aug 24, 2008 7:02 am

Loralon

avatar
C grade
you are not the real that's more than enaf to say -1 for me
sory mate
but if they don't have a problem with that then i guess to many things have change
cus the same thing happend with school if i remember right and they sed no ntil the real one got him back.

View user profile

16 Re: recruit??? on Sun Aug 24, 2008 10:09 am

quackerz

avatar
C grade
Loralon wrote:you are not the real that's more than enaf to say -1 for me
sory mate
but if they don't have a problem with that then i guess to many things have change
cus the same thing happend with school if i remember right and they sed no ntil the real one got him back.

I'm not the real johnnylunchmeat.

View user profile

17 Re: recruit??? on Sun Aug 24, 2008 4:55 pm

Reijin

avatar
Moderator
I doubt loralon know who you are as quackerz or johny.

Yes loralon a lot of things have changed.

oh btw jojje says he is cool that is as good as crazy vouching for him imo.


_________________
View user profile

18 Re: recruit??? on Sun Aug 24, 2008 9:38 pm

Kilsin

avatar
No grade forum noob
Eh Lora, you +1'ed me when I applied to play School before I gave him back to the original. So I don't see what the big deal is.

View user profile

19 Re: recruit??? on Sun Aug 24, 2008 11:03 pm

quackerz

avatar
C grade
Reijin wrote:I doubt loralon know who you are as quackerz or johny.

Yes loralon a lot of things have changed.

oh btw jojje says he is cool that is as good as crazy vouching for him imo.

everyone loves me. elephant

View user profile

20 Re: recruit??? on Mon Aug 25, 2008 10:28 am

Angar

avatar
S grade
Powerhouse fanboi?
And how can anyone vouch for a person they've never met? They just know the toon and the old owner.


_________________
View user profile

21 Re: recruit??? on Mon Aug 25, 2008 8:45 pm

Goose

avatar
D grade
if they know them irl.

View user profile

22 Re: recruit??? on Mon Aug 25, 2008 9:17 pm

Elizzybeth

avatar
D grade
If this is your brother-in-law's account - do you have any experience playing in Lineage and what was your account before taking over his account?

Glad you recognize the changes in OG!!

View user profile

23 Re: recruit??? on Tue Aug 26, 2008 1:44 pm

olompountalos

avatar
No grade forum noob
i have experience in playing l2 and pvping...
i know the char very well cause in every server i was played before
i was a silver ranger...

View user profile

24 Re: recruit??? on Tue Aug 26, 2008 6:07 pm

Snipeyes

avatar
No grade forum noob
cheers

are u legit?

MAOUAHAHAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHA



+1 for me anyway just for the " SERIOUS CLAN" lol


later

-Snipe


PS. change name

View user profile http://www.theflyers.be

25 Re: recruit??? on Wed Aug 27, 2008 11:54 pm

LilMe

avatar
FORUM WHORE
SO SERIOUS! WHY!

like i give a fuck

come to sieges, ur in

View user profile

Sponsored content


View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum